Full lördag

Hello!
Jag hann inte med att skriva igår, jag var knappt hemma. (^ ^)
GT på morgonen som vanligt sen snabbt in och duscha för att åka med mamma och mina bröder till Göksäter. Jag behövde köpa lite garn för att kunna göra klart ett linne jag har virkat, det blev även ett par nya gympaskor, en söt plåtask till mina sprittsar och en spargris.

När jag kom hem bytte jag om och åkte upp till kamelerna. Det blev att rida lite på Fatima igen och grejja lite med åsnorna. (n_n) 

Sen på kvällen åkte hela familjen ner till några Ulrik och Linda, dom vi brukar vara ute med husvagnen med på sommrarna. Vi var där och umgicks hela kvällen, det var länge sen sisst. Vi pratade även lite om vart vi ska åka i sommar, det lutar lite mot Orsa. (^_^)




Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback