En bra bok i solen

Hi!
Jag har precis slutat för dagen och ska snart ta mig upp för den långa backen till tågstationen. Tänker nämligen åka hem idag för att kanske hinna med en liten ridtur i eftermiddag. (^ ^)

Sissta lektionen var helt underbar. Solen skiner och det är riktigt varmt ute. Vi hade engelska där jag håller på att läsa en engelsk bok som är super bra, Jane Eyre. Jag har inte kommit långt men är redan helt fast i den!

Jag passade på att dra nytta av det underbara vädret, gick ut och satte mig i solen och drömde mig bort med boken. Kan det bli mycket bättre?? (^_^)




Den här lilla grodan satt på trappan, upp till huvudbygnaden, och gottade sig i solen. Eller är det kanske en padda? Någon som vet, hihi? (a)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback