Spindlar i källaren

Hello!

Jag har precis varit med om något otroligt otäckt, det var länge sen jag var så rädd. (>.<)

Jag skulle byta spån hos kaninerna men hittade det inte så jag gick för att kolla om pappa hade ställt det i källaren. Som jag trode stog det där. I dörrkarmen såg jag ett otäckt spindelnät men ingen spindel, jag kollade mig omkring och hittade en intorkad spindel på dörren. Det såg ut som den hade varit rätt stor. Jag blev lugn och tänkte att då slipper jag oroa mig, men jag trode fel.
Precis innan jag skulle gå in såg jag en 10 centimeter stor spindel sitta ovanför dörren. (o,O) Så äckiligt!!! Och när jag böjer mig ner och kikar in (källaren är låg i tak) så ser jag ett spindelnät till innanför dörren med en lika stor spindel!

Jag rusade in, skyndade mig att ta spån och rusade sedan ut igen. ALDRIG att jag kommer gå ner dit igen, nästa gång får någon annan hämta spånet.


Okej, för att lätta upp stämningen bjuder jag på en lite trevligare bild.




Bocken på bilden kom ett tag till vår hage varje dag. Men nu har vi flyttat hästarna dit vilket betyder att det är ström i tråden och bocken har inte synts till.

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

ÄCKLIGT!!!

2012-06-19 @ 17:00:45
URL: http://liivahliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback