Ny familjemedlem

Hi!
Elias fick sin födelsedagspresent redan idag, fasten han fyller år imorgon. Men det kan bero på vad det var han fick. Som jag skrev igår så köpte vi "del ett" då och idag köpte vi "del 2".




Nu kanske ni förstår bättre vad det är jag har menat. (^ ^) Han har fått en liten guldhamster som har fått namnet Silja. Hon är super söt och verkar reda trivas i sin nya bur, särskilt att krypa i tunneln.





För att inte störa henne för mycket så har jag inte kunnat ta så bra bilder på henne ännu, men det kommer. (^_-)

Grattis i förskott brorsan! <3





Nu är Carro här och sover över så blir inte mycket mer uppdatering idag. (^_^)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Joanna Stridh

Hälsa brosan!

Trevlig helg förresten :)

2012-06-01 @ 21:32:38
URL: http://stridare.blogg.se/
Postat av: Inspire me, Darlin'

Åhh va fin present :D

2012-06-02 @ 22:29:24
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback