Gekås tripp

God morgon alla morgonpigga!

Jag var ju som sagt hos en kompis och mös igår, Emma som jag alltid har känt men inte träffat på länge nu! Det var verkligen super roligt. (^_^)

När jag kom hem åkte jag, mamma och Elias vidare till Henån där Cirkus Maximum hade föreställning. Jag var ju i deras stallar och hällsade på i februari, om ni minns det, så det var verkligen jätteroligt att få se föreställningen och hällsa på alla igen. Bilder kommer senare ikväll.

För nu sitter jag i bilen påväg till Ullared. Jag, mamma och Michelle ska in på Gekås och shoppa lite. (^ ^) Det måste ju bara göras minst en gång per år, haha!

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback