Låt det snöa

Hej svejs!
Utan för fönstret faller mängder med stora snöflingor just nu. (^ ^) Det började redan imorse när jag var ute och sålde GT. Sen har det bara börjat snöa mer och mer under dagen. Hoppas verkligen det får ligga kvar länge!


Min trogne arbetskamrat i snön.


Det blev inte så mycket mer uppdatering igår, min lillebror Erik fyllde nämligen 14 år! Det är nästan lite läskigt hur stor han har blivit. Han är min lillebror och är redan längre än mig. (o.O) Tiden går alldeles för fort ibland.
Vi firade iaf honom igår med semmlor och mys i soffan. (^ ^)

Nu står en sockerkaka i ugnen för senare ska jag baka en smaskig tårta till Erik. Jag tänkte passa på att använda en av mina julklappar, tårt frostingen, så det ska bli spännande att se hur det blir. Men först måste jag ta itu med läxorna. (^_-)



Så här ser det ut utanför mitt fönster nu.

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback