Kaffeburk

Hi!
Efter en hyfsat lång dag sitter jag på mitt och Eves rum och har slutat för dagen. Det är ändå rätt skönt att komma tillbaka till vardagen, man kan ju inte ha lov för evigt (även om det hade varit härligt). (^_-)

Både jag och Eve gick på djurhusturen idag och kommer som sagt ha den till nästa tisdag. Därför slutade vi sent idag och ska upp tidigt imorgon. Men vad gör man inte föra alla söta djuren. (^ ^) Det är ändå rätt mysigt att gå och fodra dem och kolla så att de har det bra.

Jag hade ingen passande bild till idag så jag tog kort på min nya kaffeburk som jag köpte på IKEA.







Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback