Helg turen

Halloj!
Jag sitter på min andra rast för idag, det är en tur kvar nere i djurhuset ikväll sen kan jag sluta. (^ ^)

Anledningen till att uppdateringen varit låg är för att mina föräldrar kom hit förut och hällsa på under min rast. Vi tog en tur till Torp där jag köpte en super sööt klänning och en kofta som kanske kan bli min nya favorit.
Men de kommer ni inte få se fören jag använder dem. (^_-)

Några bilder från dagens arbete i djurhuset:


Mat till gnagarna.



Chinchilla.


Idag fick jag även följa med till alla ormarna som är i karantärn för kvalster, den börjar dock försvinna nu. Där fick jag hålla flera olika ormar för första gången. Som messt hade jag två ormar runt hallsen och en i handen, alltså tre stycken på mig samtidigt. :D  Vissa tycker ormar är otäcka men jag tycker bara de är sööta (så länge de inte bitts förståss).

Nu ska jag fixa lite middag.

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Sannie

ny porträtt tävling igen :)

Va med vettja ^__^



http://sannies.se/2012/january/-ny-portratt-tavling.html



TROLOLOL

2012-01-15 @ 17:03:30
URL: http://sannies.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback