Tårtdecor

Hi!
Som jag trode blev det ingen uppdatering igår eftersom jag var iväg hela dagen.

Jag var hos tårtdecor och gick en baskurs för att göra en tårta och olika spritstekniker. Det var otroligt roligt och jag läre mig massor! (^ ^) Tårtdecor har även fler kurser och jag kommer definitivt gå någon mer i framtiden för detta var verkligen super kul!

Här kommer lite bilder som visar vad vi gjorde:


Tårtan vi fick titta på som exempel.




Mina sprittsade blommor, nästan färdiga.



Vi fick också sprittsa blad.




Under tiden bakade även "läraren" en tårta och visade hur man gör för att få den slät och bra i formen m.m.
(^_^)



Självklart blev det kaffe och tårta när kursen var slut.
Den var mycket god kan jag avslöja.
(^_-)


En super bar julklapp! Detta ska jag önska mig lite oftare, haha!

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback