Reptiler

Halloj!
Nu sitter jag trött på rummet efter en hel dags roliga letkioner. Jag var som sagt på häst i morse där jag fick göra vanlig hästsköttsel, vilket jag tycker är jättemysigt. (^ ^)

Nu på eftermiddagen så har det handlat om reptiler. Först var det teori och sen gick allihop ner till djurhuset för att titta på lite olika reptiler vi har där. Jag tycker konstigt nog att reptiler är jättesöta, haha! Så för mig var det en jätterolig lektion.


Leopardgecko


Jag med en regnbågsboa runt hallsen.


Sånna här dagar är de som är bäst med att gå på ett Naturbruksgymnasium. (^_-)


Det som har varit minde bra idag är att jag fick kramper i magen nu på eftermiddagen igen. Nu har det därimot lugnat ner sig och jag hoppas verkligen inte att det kommer tillbaka.

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: SimSim <3

Hej Simsare! Jag hittade dig inne på en Simsblogg och ville tipsa om min blogg. Ifall kommentaren stör dig är det bara att radera den :)



Jag har i många år samlat de bästa, nyaste och säkraste och framförallt GRATIS nedladdningarna till mitt simspel, och nu delar jag med mig av allt det jag hittat.



Jag testar allt i mitt eget spel innan jag lägger upp det i bloggen, därför kan ni alltid vara säkra på att det inte gör något mot ditt spel eller din dator!



Kika in och se om du gillar innehållet i bloggen, eller skriv en kommentar och tipsa om förbättringar, om du har hittat riktigt fina grejer eller kanske skapar egna simsprylar!



Jag tänkte att detta skulle vara intressant för dig, även om jag bara har fått upp bloggen 2 veckor sedan, så har jag redan några riktigt fina saker uppe!



Jag är en flitig bloggare och jag har spelat The Sims i över 10 år, så jag är duktig på att hitta det allra bästa till spelet...



Hoppas vi ses!

♥ SimSim



2012-02-03 @ 01:30:47
URL: http://simsim.blogg.se/
Postat av: yoana

Hoppas du får en underbar helg! =)

2012-02-03 @ 16:26:46
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: yoana

Fredag kväll! :D va ska du hitta på ? =)

2012-02-03 @ 17:40:49
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: Clara - Passion för foto

Åh vad kul med naturbruksgymnasium. Läser du högskoleförberedande?

2012-02-03 @ 20:09:48
URL: http://tusenett.blogg.se/
Postat av: this site

Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for?
you made blogging look easy. The overall look of your web
site is excellent, let alone the content!

Svar: Thanx! :D I have been blogging for about 2 years now, and I think it's really fun. The blog layout is new so it's very fun to hear that u like it. (^ ^)
Love Elin
Elin Larsson Verta

2012-07-17 @ 02:53:13
URL: http://enlighteningpostneighborhood.info
Postat av: Itworks Independent Distributor

I pay a quick visit everyday some sites and blogs to read content, however this blog gives
quality based writing.

Svar: thank u! :D It's fun to hear. <3
Elin Larsson Verta

Postat av: chances getting pregnant

Stunning story there. What happened after?
Take care!

Postat av: play2win

Excellent, what a weblog it is! This website presents useful information to us, keep it up.

2012-10-09 @ 23:57:35
URL: http://cosmosurf.net/puravida

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback