Orkide

Hej på er!
Det har varit en okej födelsedag, rätt slö faktisgt men bra ändå. (^ ^) Mamma är tyvärr sjuk men vi hyrde några filmer och myste på soffan. 

Tack för alla fina grattulationer jag fått, jag blir verkligen glad!
Semlorna jag bakade förut idag blev jättegoda. Jag gjorde även egen mandelmassa och efter det kan jag konstatera att hemagjorda semlor är godare än de man köper i affären. (^_-)

Två fina blommor har der även blivit idag:



Min favorit blomma Orkide, den fick jag av mamma & pappa. <3



En vacker rosa ros från farmor och farfar. <3


Nu ska jag krypa ner i sängen med en busig Keyla. Hon är inte specielt trött idag så vi får se hur mycket hon sover inatt. (^ ^)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt blogg!

Allt bra idag ? :)

2012-02-24 @ 11:45:09
URL: http://kios.devote.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback