LOV

Hello!
Jag kom hem sent igår kväll och gick direkt och la mig (efter att ha tvättat bort sminket förståss). (^_-) Vi hade jätteroligt och fick lära oss massor om smyckena från LR. Jag tycker det är så roligt att komma iväg med LR för det händer alltid något kul och man träffar så mycket glada och possitiva människor.

Idag har jag varit på hunddagiset som vanligt. Det var lite fler hundar idag men det gjorde inget, det är bara roligt att få komma ut på ännu mer promenader. (^ ^)




Jag skrev ju i måndags att min handledare fick ett tråkigt telefonsamtal. Beroende på det som hänt så har hon stänkt på hunddagiset imorgon vilket gör att jag får ledigt. Nästa vecka är jag också hemma för jag har sport lov!! Det ska bli härligt att få sova ut på mornarna.

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback