Bil träning

Hej!
Keyla sov faktisgt hela natten och vaknade bara när pappa skulle upp till jobbet. (^ ^) Härligt, vilket betyder att jag fick sova riktigt gott. Men jag gick ändå upp någorlunda tidigt för att gå ut och sälja GT. All is har ju smält bort nu och solen sken så det var riktigt härligt ute.

Nu kom jag precis hem efter att ha varit och lämnat tillbaka filmen vi hyrde igår. Jag passade på att ta med Keyla i bilen, så medans pappa handla gick jag lite med Keyla i trafiken så hon fick träna på bilar. Hon gillar inte bilar alls och gör ofta utfall mot dem och blir upstressad, jag tror nästan att hon är rädd för dem. Men nu fick vi lite träning på det. (^_-)




Snart blir det fredagsmys, det är ju fredag! Imorgon ska jag iväg på tårt decors kurs så jag vet inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera. Det ska iaf bli otroligt roligt! Passar ju extra bra nu också eftersom jag fyllde år igår. (^_-)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback