Julklappstipps

Hej svejs!
Det har snöat nästan hela dagen idag så nu ligger det ett tjockt vitt täcke över hela Dingle. (^  ^) Det är verkligen super mysigt, men kallt! 
 
 
Nu börjar det närma sig jul och de flesta är i fullgång med alla handla eller fundera ut julklappar. Jag har de flesta klara men några inköp har jag fortfarande kvar. Men jag tänkte komma med några små tipps till er läsare från Becca Design. (^ - ^ )
 
Becca gör många av sina smycken själv vilket gör att alla hennes smycken är unika. Det finns många söta smycken och jag skulle nästan vilja köpa allihop! Det roliga är att man även kan special beställa ett smycke om man själv har ett önskemål. Förutom Beccas egna smycken finns det många vackra smycken och accesoarer.
 
Här är några juliga smycken gjorda av Becca:
 
 
             

              
 
 
 
Klicka på bilderna för att komma till smyckena eller klicka HÄR för att komma till hennes sida. Detta var ju bara några av hennes smycken, det finns mycket mer att se!
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback