It's Christmas time

Hello!
Jag sitter nere hos farmor och farfar och läser ur en av mina julklappar. (^ ^) Farmor gav mig en Köksalmanacka som tillhörde mig gammelmormor. Den är full utav roliga recept + några som min gammelmormor själv har skrivit ner. En sak som jag blev lite förvånad över är att de åt efterrätt varje dag förr. Även om det ofta var lite lättare efterrätter så som frukt eller kräm med mjölk.

Här kommer två bilder från min instagram, en på boken och en på min sminkning idag. (^ - ^)
God Jul på er allihopa!

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Middy

Vad sööt blogg du har!
super gullig/fin sminkning! :)

// Middy

2013-01-03 @ 21:13:10
URL: http://middys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback