Helg med djuren

Hej svejs!
Detta får bli ett snabbt inlägg för jag ska alldeles snart byta om och gå ner till djurhuset för att kolla till djuren innan natten. (^  ^)  Äntligen är det fredag, även om jag inte får åka hem och kommer vara i djurhuset hela helgen känns det skönt. Det är ju inga lektioner mitt upp i allt, nu kan man konsentrera sig på djuren och nästa veckas prov. Sen är det jullov! 
 
Jag glömde ju som sagt kameran hemma och få klara mig med mobilkameran (inte lika roliga bilder, men en bild med dålig kvalite är bättre än ingen bild tycke jag). Här kommer en bild från igår.
 
 
 
De satte upp ljus längs vägarna inför julmarknaden så att besökarna skulle hitta mellan alla husen. (^ - ^)
 
 
Men nu får jag gå och byta om. Ha en forsatt trevlig fredag!
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback