Time Machine

Hello!
Nu har skolan verkligen börjat dra igång. Jag har haft fysik och matte hela dagen, fast jag tycker det har varit roligt. (^ ^) Vi fick träffa vår nya lärare som har varit mammaledig i två år. Hon är super bra!
Det roligaste var att hon började fysik lektionen med fysikens historia och hur den utvecklats. Jag som gillar historia tyckte att det var en super bra start på kursen och otroligt intressant att höra hur de trode allt fungera förr.
 
Nu på eftermiddagen har jag och Eve varit lite duktiga och börjat med en ordentlig renskrivning av vår labbraport som ska in nästa vecka. Nu sitter jag och kopplar av efter en härlig dusch.
 
Ur högtalarna strömmar just nu ljudet av Girls Generations rellativt nya låt Time Machine. (^_^) Eftersom jag inte har någon bra bild för tillfället så bjuder jag på däras video. 
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback