Rix FM och Skolstart

Hi!
Sommarlovet avslutades igår med heldag i Göteborg med Amanda och Carro. Det var ju både kulturkalaset och Rix FM festivalen. (^ ^) Vi hade super mysigt med picnic och bra musik. Jag försökte ladda upp inlägg men tyvärr ville inte appen sammarbeta. Därför får ni några bilder idag istället. (^_-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och så var det ju sissta sommarlovsdagen ja, vilket betyder att jag just nu sitter i mitt nya rum(?) på dingle.
 
Frågetecknet står för att jag inte vet ännu om jag ska bo kvar i detta rummet. Jag vill ju ha med mig Keyla och detta rummet är inget "hundrum" (rum som är tillåtet att ha hundar i). Men samtidigt gillar jag denna koridoren, super bra grannar och stora härliga rum (samma som förra året/terminen). Svårt val med andra ord. Om jag har tur kanske jag kan få ha Keyla i detta rummet men det får jag reda på först i slutet av denna veckan. Håller tummarna. (^_^)y
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback