Regnrusk

Hi!
Nu sitter vi ihopkurade i förtältet medans regnet knastrar mot tältduken.
Resan upp till Stockholm gick bra. Jag minns inte så mycket av den för jag sov den mesta av tiden. (^ ^)
När vi hade kommit fram och ställt upp husvagn och förtält åkte vi in till Sollentuna Centrum, ett stort köpcentrum. Där gick vi och strosade runt lite och bara mös.

Nu får jag vell berätta anledningen till varför vi har åkt till Stockholm. Min mamma ska göra en "gastrik by past" operation, kopla förbi endel av tarmarna som gör att hon inte kommer kunna äta så mycket och iochmeddet gå ner i vikt.
Jag är glad för hennes skull att hon har fått möjligheten, hon har redan funderat på det ett bra tag. Några av hennes vänner har redan gjort det och de mår super bra idag.
Men lite orolig är man endå, det är ju en operation och det medför alltid risker.

Redan imorgon opereras hon och på onsdag åker vi hem. Därför får vi se hur det blir med uppdateringarna. Jag tror det kommer flyta på som vanligt men gör det inte det så hoppas jag ni förstår varför. <3

Men nu ska jag fortsätta kolla Lotta på Liseberg. (^_-)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback