Koalor

Hej svejs!
Då var engelskan igång igen också, det är det ämne vi har haft hela eftermiddagen.
 
När vi slutat gick jag och Eve och gjorde klart labbraporten till nästa vecka och fixade med lite andra saker. (^_-) Sen satte jag mig och gjorde några inlämningsuppgifter till engelskan, och har suttit med det fram tills nu. Det var inte så stora eller svåra uppgifter men en av dem var att skriva fakta om koalor. 
 
Att leta fakta om olika djur tycker jag är riktigt intressant och roligt. Visst kan det vara lite lång tråkigt när man ska försöka skriva om texten med egna ord och göra en inlämningsuppgift, men det är så roligt att lära sig faktan om olika djur. Därför tog den uppgiften lite längre tid för jag var noga med faktan och hittade mycket roligt att läsa om. (^ ^)
 
 
Just koalor är ett djur som fascinerar mig. De är så otroligt söta, ser ut som små teddy björnar som man bara vill krama. Ändå är de inte släkt med börnarna, koalor är ju pungdjur. 
 
 
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, haha! Kanske går över till grannen en sväng. (^_-)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback