Homework

Hej svejs!
Ännu en vecka har påbörjats efter ett långt sommarlov. Jag är som vanligt uppe i Dingle. (^ ^) Nu sitter jag och tränar på lite läxor som vi har denna veckan, min almenacka ser redan full ut.
 
 
Farfar var snäll och körde upp mig imorse så jag kunde få med mig lite mer saker till rummet. Än är jag inte helt nöjd/klar med "inredningen", det är fortfarande än hel del som behöver införskaffas, men jag tror det kommer bli rätt okej när jag är klar. Lite hemtrevligare ser det iaf ut nu när jag har fått in en matta! (^_-)
 
 
                                                  Det fortfarande lite röriga rummet...
 
 

Hur är går det för er andra som börjat skolan, full fart ännu eller är det lugnt? (^ ^)
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: ellen

Mysigt. Jag läser på universitetet och det är väl lite lugnet före stormen just nu.

2012-08-29 @ 16:15:23
URL: http://ellencsordas.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback