Summer sun

Hej Hej!
Jag har ju berättat att jag antagligen kommer börja använda linser snart. Det finns många anledningar till varför jag vill ha linser, bland annat vill jag kunna använda vanliga solglasögon.
Innan har jag haft ett par slipade solglasögon, med min styrka, men det är så jobbigt att behöva byta glasögon hela tiden och måste alltid ha någon stans att förvara glasögonen när man tar på solglasögonen.

Ifall jag hittar ett par snygga solglasögon vill jag kunna köpa dem. Som dessa tillexempel. (^ ^)




Klicka på bilden för direktlänk till sidan där du hittar solglasögonen.


Jag älskar designen och den fräscha begiea färgen. Tänk att gå runt i dessa en solig sommardag! Det är inte långt kvar till sommaren nu så dax att införskaffa mina första solglasögon. (^_-)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback