Lång fredag

Hi!
Hur har ni det denna långa fredag? Haha! (^ ^) Jag håller på att baka tårtbotten inför imorgon och har även börjat förbereda för att baka macarons lite senare.

Något mer som händer nu, det snöar. (o.O)  Det som har varit så fint väder, riktigt vårväder. Men nu kommer vell bakslaget som alla alltid väntar på. Jag får erkänna att det känns lite lustigt att tänka på att vi kanske får en vit Påsk, haha!

Nu ska jag gå och byta om, vi ska ner till farmor och farfar för att äta påsklunch. Sill idag igen, jiiipie!!! Det är så otroligt gott. Vad är eran favorit på påskbordet?


Istället för en bild bjuder jag på en låt som jag alltid får massor av energi av. Jag vill bara dansa när jag hör den.



Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback