Hunger Games

Hi!
Jag kom hem för bara en liten stund sen efter en hel kul dag i Göteborg med bästa vännerna, Mubi, Ela, Eve och Amanda. (^ ^)  Vi har gått runt lite i nordstan och sen även varit och sett filmen Hunger Games på bio.



Filmen var verkligen super duper bra! Än bland de bästa jag sett på länge, lääängtar efter att den kommer ut på film. (^_^)  Kan därför rekomendera denna till alla!

Som ni kanske förstår är jag rätt trött nu. Ska upp hyfsat tidigt imorgon också för synundersökning. Jag ska testa att skaffa linser och se hur det fungerar. (^_-) Men nu längtar jag efter sängen, hihi! (A)

Sweet Dreams <3
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback