Vallning

Hello!
Jag fick sluta tidigt idag efter bara två lektioner!  

Första letionen var mentorstimme då vi gick igenom schemat för denna veckan (vi har ju nytt schema varje vecka ända tills efter höstlovet då vi valt våra inriktningar). Andra lektionen så började vi med våra studiebesök med inriktningarna, idag var det hund. (^_^)

Vi fick följa med och se när de vallade får, men fåren var inte riktigt på humör och hunden var lite för "snäll". Hiihi! Men det var riktigt roligt att få se en hund valla i verkligheten, jag har bara sett det på film innan. (^ ^)
För att vi skulle få se lite mer så åkte vi tillbaka till skolan och vallade ankor också. Jag tyckte nästan lite synd om ankorna som såg livrädda ut.






Nu ska jag vara duktig och använda tiden vi fick av att sluta tidigt till att läsa läxor. (^_-)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback