Sweets

Halloj!
Jag sitter och kikar på smycken från Becca Design. Som ni kanske vet så är jag vädligt förtjust i hennes egendesignade matsmycken, man har av någon anledning aldrig köpt något. (?_?)
Det kanske är på tiden att jag klickar hem ett smycke, som t.ex. detta super sööta berlock-armbandet:

Berlock Armband - Prinsesstårta, dammsugare och rulltårta

Jag verkligen älskar damsugare, skulle nog kunna äta hur många som hällst, så detta smycket passar mig perfekt. (^_^)
Becca har ett stort sortiment och kan ibland göra special beställningar på olika designs, så
kanske du också kan hitta något som passar dig?

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback