Den vita massajen

Hi!
Jag känner mig allmänt trött idag, kan bero på att jag inte gick upp fören vid 12 tiden. (^ ^) Men därför händer det inte så mycket idag.

Jag och mamma har suttit och kollat på en ny film jag köpte i fredags.




Den Vita Massajen handlar om en kvinna som åker till Kenya på semester med sin fästman. Där träffar hon en massaj och blir blixt förälskad. När de sen ska åka hem så väljer hon att stanna kvar i Kenya med massajen. Man får följa hennes liv tillsammans med honom och se svårigheten med att komma från två helt olika kulturer.

Filmen var riktigt bra och det är roligt att veta att detta har hänt i verkligheten. Jag beundrar henne starkt!

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Lizzie

Wow, verkar jättebra! :O

2011-09-10 @ 15:49:07
URL: http://lizziesthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback