Skördefest

Hej Hej!
Det har hännt en hel del nu på eftermiddagen.
Först efter Lunch så gick alla bort till ridhuset för att titta på hästinriktningens generalrepetition inför Öppet Hus imorgon. Det var ett rätt bra program som var både rolig och underhållande. (^ ^)
Sen fick vi äntligen se våra nya klasser, även om det bara var en kortis. Vi blev, som förutspått, väldigt många djurvårdare. Men jag tror det kommer bli bra. (^_^) Jag har redan pratat med några från klassen och de verkar jättesnälla.

Nu kom jag precis tillbaka från Skördefesten. Den började med en god middag som bestod av kyckling och rostade rotfrukter. Såklart var det efterrätt också, kladdkaka! Mumms... (^w^) När jag gick därifrån så var kareoken i full gång. Stämningen var väldigt härlig men jag är otroligt trött efter gårdagen så jag gick därifrån tidigt, det är ju en dag imorgon också. (^_-)

Så nu ska jag krypa ner i sängen och sova!! Men först bjuder jag på en video från igår:




Sweet Dreams <3
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: iisaacson

fin blogg du har!

var gärna med i min tävling som pågår just nu på min blogg där jag lottar ut ett handgjort halsband!

snabblänk till tävlingsinlägget: http://iisaacson.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-halsband-fran-fewsmyckens.html#comment

hoppas att du vill vara med!

allt bra?

kramis

2011-10-29 @ 01:23:59
URL: http://iisaacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback