HöstLov

Hi!
Äntligen så har jag också höstlov, och det kom rätt lägligt kan man säja! (^_^)

Tyvärr så fick jag inte njuta så mycket första natten på lovet pga av ett litet gulligt troll vid namn Keyla, haha!  
Hon är ju fortfarande valp och därför inte 100% rumsren så inatt hände det en liten olycka i min säng, dessutom var hon otroligt pigg och hittade nya saker att tugga på hela tiden. Men det är så det är att ha hund och jag älskar ju henne otroligt mycket ändå! <3 




Jag kunde ju inte ligga kvar i sängen häller imorse för jag skulle upp och sälja GT. Men nu är det gjort och jag kan börja njuta av lovet. (^_-)
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: karen

Vad skönt med höstlov! Jag har med höstlov hehe.



Vad har du för planer inför lovet då ?:)

2011-10-30 @ 16:46:01
URL: http://karengainzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback