Panda adventure

Hi!
Jag är tyvärr fortfarande sjuk, har ruskigt ont i hallsen. (-_-) Men jag forsätter knapra hallstabletter och äta honung så hoppas jag att det blit bättre snart.

Eftersom jag inte orkar göra så mycket så blir det en hel del film tittande. För en stund sen så visades mitt favorit program på Animal Planet, Pandaäventyr med Nigel Marven. Jag kan titta på det hur många gånger som hällst, om och om igen! (^ ^)

I programet får man följa Nigel Marven på en resa i Kina där han utforskar bambu skogen och letar efter vilda pandor. Han är även på olika parker där man jobbar med att föda upp pandor.

Här kommer en liten bit ur programet:



Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

hihi hoppas du haft en bra dag ^^

2011-11-29 @ 17:48:48
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback