Attitude 2011

Hello!
Nu i helgen (26-27 November) hålls nordens största mässa för skönhet, mode och livsstil att hållas i Stockholm Kistamässan. Min stora stil förebild, bloggaren Foki, kommer då att vara en av de som visar upp sina egendesignade plagg där.



Mässan kommer under två dagar att bjuda på catwalk, produktlanseringar och många artistuppträdanden! Varje dag får även de 500 första besökarna en goodiebag. 8 av dessa goodiebags innehåller riktiga diamanter. Det hade inte varit dummt att få en sån, eller hur? (^_-) Under dagarna hålls även flera tävlingar där du har chans att vinna fantastiska priser!

Jag skulle gärna vilja åka dit för det verkar som en helt otrolig upplevelse. Därför är jag med och tävlar i en tävling som hålls av Foki där man kan vinna 8(!) biljetter till mässan! (^ ^)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback