Blöt Hund

Hej Hej!
Här luktar det blöt hund just nu. ;P
När jag kom hem efter skolan så gick jag ut i skogen med hundarna på en promenad. Det som är så härligt med skogen är att man kan släppa hundarna så dom får springa lösa. Så klart så var dom tvugna att rulla sig i en massa skit så när vi kom hem så var det bara rätt in i duchen med dom, något som inte var så uppskattat. ;)
Alfred lät som om jag höll på att döda honom, haha sötnos! :) Men nu är dom rena och fiina.

Alfred och Maggda
Jag har inga färska bilder på hundarna så det får bli ett kort som är taget förra sommaren. Lääängtar såå efter sol och vääärme nu. :P

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback