Steker i solen

Hej!
Solen skiner och det är stek hett ute. Jag kom precis in efter att ha legat på alltanen och grillat mig själv. ^-^ Lite färg vill jag allt få innan sommarlovet, annars är inte jag den presonen som gillar att sola. :)

Kanten på vårat-hus tak + blå himmel.
Gammal bild, idag är det inte ett ända måln på himmelen. 


Maggda är tyvärr sämmre igen. :'( Imorse åkte vi till veterinären igen och trodde att vi skulle behöva avliva henne, men veterinären tycker att vi inte ska ge upp än så hon gav Maggda smärtlindring. Vi fick lämna henne där så hon fick ligga med dropp.
Veterinären ringde igen förut och sa att Maggda iaf är vaken nu och att hon kommer och lämnar Maggda senare. Jag hoppas verkligen att hon ska klara sig, jag klarar mig inte utan henne. :'(

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback