Skolavslutning

Hi!
Äntligen så har jag gått ur grundskolan!! Tjohoo! :D  Nu väntar gymnasiet nästa, men först blir det ett långt härligt sommarlov. ;)

Skolavslutningen var som det brukar vara. Alla lämnade rosor till varandra, 9:orna fick ta imot sina betyg och vi åkte på en hö-kärra bakom en traktor hem! ;) Vi hade det riktigt roligt när vi åkte på släpet hem, vi gapade för fulla halsar så nu har jag ont i halsen, haha!! ^-^ 9A är verkligen bäääst!!


9A, glömmer er aldrig <3


Baksidan på släpet. :)




Nu är det bara festen kvar ikväll! Jag undrar vart det bär av då? ^-^

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: danila

söt blogg :)

2011-06-14 @ 14:05:01
URL: http://daniladorosariosilva.blogg.se/
Postat av: Elvina

Söt blogg. Allt bra? komentera gärna min blogg oxå! Kram :)

2011-06-14 @ 15:05:53
URL: http://elvinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback