9A så j*vla bra!

God morgon!
Eller god middag kanske för de flesta. Jag gick och la mig vid halv två tiden igår efter en otrolig avslutnings fest! Årets 9:or är klart bäst!! ^-^ Jag hade SUPER kul och dansade så mycket att jag knappt kan gå idag, hihi! (A) Vår DJ var bäst och spelade super bra låtar att dansa till som man samtidigt kunde sjunga med till, så jag har knappt någon röst kvar heller efter att ha skrikit och sjungit för full halls.

Kvällen var så bra den kunde bli, jag kommer aldrig glömma er 9A!! Det är en kväll att minnas. ^-^




Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Caramellus

Fin bild :D

2011-06-15 @ 13:56:32
URL: http://caramellus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback