Transformers 3

Hejsan!
Jag kom precis hem efter att ha varit och sätt den nya Transformers filmen Dark of the moon i 3D. ;)



Jag tycker verkligen alla Transformers filmerna är super bra, och denna var inget undantag. ;D

Filmen börjar med en tillbaka blick till 1900-talet då Neil Armstrong landade på månen. Det vi människor inte fick se då var att de hittade något konstigt som krashat på månens yta, något som har en stor betydelse för kriget mellan Autobots och Decepticons.

Det var verkligen en väldigt bra film med bra efekter, men det var ändå inte min favorit av de 3 Transformers filmerna. ^-^

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback