Lotta på Liseberg

Hej Hej!
Nu blir det Lotta på Liseberg med en god cheesecake. :) Jag skulle gärna ha suttit i publiken ikväll eftersom Ulrik Munther, som jag lyssnat på mycket nu det sissta, kommer uppträda. ^-^ Men alla har inte lika stor lusst som jag att köa i timmar. (A)

Jag hörde på radion tidigare idag att några hade börjat köa klockan sju i morse (Liseberg öppnar inte fören elva). o.O När jag lyssnade var klockan tio och det var lång kö in till Liseberg!
Fast jag tycker ändå att det låter som en kul grej att åka dit med sina kompisar, köa och se showen på kvällen, hihi! :)

Ny låt med Ulrik:


Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej! Fin blogg du har :)

Skulle du kunna kolla in min kompis nya cover av en låt på youtube ?

Lämna gärna en kommentar & säg vad du tycker.

http://www.youtube.com/watch?v=87fZuyALlFc



Tack i förväg! :)

2011-07-26 @ 13:17:11

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback