JB

God morgon!
Regn, regn och åter regn. Det är hur denna veckan kommer se ut verkar det som. :/ Jag blir så deprimerad och rastlös av regnet.
Eftersom det kommer regna så sa vi att vi skulle ta en titt på var i Sverige solen är nån stans så kunde vi åka dit med husvagnen. Men det regnar ju överalt! o.O
Det får bli inomhusaktiveteter idag. :)

Det var rätt längesen nu som jag la upp en låt. Jag bläddrade igenom mitt korta arkiv och såg att jag aldrig lagt upp någon låt med en av mina stora Idoler Justin Bieber. Jag är alltså ett Justin Bieber fan, men inte ett helt hysteriskt sådant. Jag bara äälskar texterna i alla hans låtar.

Detta är min absoluta favorit låt med Justin, och det kommer det alltid att vara. ^-^



Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback