Harry Potter och Dödsrelikerna del 2

Hello!
Gårdagen var super kul med bästa Amanda. ;D  Vi strosa runt i Stenungsund och bara umgicks. Sen vid sju så var det äntligen dax för premiären av Harry Potter och Dödsrelikerna del 2. :D


Det var svårt att få till bra kort i mörkret så jag har fått ljusa upp det i datorn efteråt, därav den dåliga kvaliten. ^-^

Filmen var levde verkligen upp till alla höga förväntningar, den var till och med bättre. :D Absolut den bästa Harry Potter filmen av dom alla!! Den var spännande ändå från början till slutet och fylld med kännslor. Det är verkligen sorgligt att detta var sissta filmen, jag vill bara ha mer!

När man ser på bio så tycker jag att det är väldigt viktigt vad det är för "publik". Igår var det verkligen en super bra publik som inte pratade under filmen. Alla skrattade när det var roligt, grät när det var sorgligt (jag tror inte någon satt med torra ögon vid vissa sener) och apploderade vid rätt tillfällen. ^-^

Jag vill bara se filmen igen, haha! Jag får allt vänta tills den kommer på DVD. ;)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Filippa

fin blogg :)

2011-07-14 @ 14:10:22
URL: http://fiippiibambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback