Sunset Boulevard

Hi!
Imorgon så bär det av till Göteborg med klassen. Vi ska besöka en synagoga och senare på kvällen ska vi gå och se musikalen Sunset Boulevard. :) Det ska bli väldigt roligt och spännande, det är första gången jag går på en musikal.
Synagogan ska också bli kul, men det är lite specielt eftersom man måste följa vissa klädregler. Vi får inte visa knäna, armbågarna eller ha en väldigt uringad tröja. Killarna måste ha något på huvudet. Tur att det är vinter. Haha! (A)



Musikalen slutar väldigt sent så jag kommer alltså inte kunna blogga imorgon. Men på Torsdag är vi lediga så då kan jag berätta hur det var. :)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Nellie

Var med i veckans blogg hos mig!

http://nelliiesplace.blogg.se/2011/february/veckans-blogg.html#comment



Lycka till <3

2011-02-15 @ 22:45:49
URL: http://nelliiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback