Festligt

Hi!
Nu var det ett tag sen jag skrev. Jag hade sova över fest i lördags-söndag med mina kompisar eftersom jag har fyllt år. ^-^ Jag har inte hunnit blogga mellan alla förberedelser.

Min farmor och farfar är på semester så vi fick låna däras hus. Jag fixade massor av mat och godis och två bra skräckfilmer. ;D Det blev en ricktigt lyckad helg. Vi hade jätteroligt och läskigt på samma gång. Vi såg på en film som heter Paranormal activity, som jag rekomenderar starkt om du vill bli ricktigt skrämd. :) Det var skönt att man slapp sova ensam efteråt. Haha (A)


Vi behövde inte gå hungriga direkt. ^-^


Skräckfilm, då kan det vara bra att ha en filt. (A)


Här är vi allihopa. <3

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback