Julstädning

Halloj!
Imorgon är sissta dagen innan jullovet börjar för mig, så det blir bara en natt på Dingle. (^ ^) Jusst nu lyssnar vi på julmusik, packar och städar inför lovet, det ska ju vara fint när vi kommer tillbaka.

Vi har även "bytt" julklappar med varandra, men de får man ju inte öppna innan julafton. Eller hur? (^_-)


Jag gör en väldigt fiin min som jag tänker skona er från,
därför är mitt huvud bortklippt. Hihi!
(a)

Ny T-shirt från Cubus, köpt i helgen.

Appropå helgen så har jag ju inte bloggat. Det beror på att jag bara njutit av att vara hemma och inte alls haft någon lusst att sitta vid datorn.
I söndags var jag iväg med mamma, Erik och Elias i stenungsund och shoppa lite. Jag fick bland annat köpt en klänning till julafton och t-shirten på bilden.
Senare på kvällen var jag med mamma i en manege och red Dokka. Vi tränade även Safir, som det var första gången i en manege för. Han var så duktig att jag kunde rida några meter på honom med. (^_^)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: bellee

söt tröjja :D

2011-12-19 @ 19:08:46
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback