Dan före dopparedan

Hello!
Nu är julbaket i fullgång, och har varit hela dagen. (^ ^)  Det är nu först dan före dopparedan som jag känner på riktigt att nu är det Jul. Jag har kokat kola, gjort snickers, bakat muffins och föreberett tryffelsmet. Under tiden har mamma, Erik och Elias bakat massor av bröd och lagt in sill m.m.



Tunnbröd



Snickers som väntar på att bli täckt av choklad.



Mini-muffins, som ska bli cupcakes imorgon, innan de stoppades in i ugnen.



Mini-muffinsen efter att ha varit i ugnen (smak av pepparkaka och lingon, därför är det röda fläckar).
(^ ^)


Nu är julskivan igång och skinkan kokar på spisen. Jag ska gå och fortsätta med julbaket och sen ikväll ska vi klä granen och dricka glögg! Kan det bli bättre än såhär? Julen är nog en av mina favorit tider på året!

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback