Ny vecka

Hi!
Jag sitter nu på mitt rum upp i Dingle med min nya dator! :D
Jag var väldigt trött igår när jag kom hem och imorse fick jag ingen internett kontakt så har tyvärr inte kunnat skriva.

Det var super super roligt på Rix FM festivalen med många bra artister. Jag var även framme och fick ett iphone skal signerat av Ulrik Munther!! (^ ^) Kulturkalaset var även i full gång i Göteborg så mellan signeringen och själva konsertstarten så gick jag och Amanda runt och kollade på annat som tillexempel en lång parad.

PARADEN








ARTISTERNA


Ulrik Munther <3



Love Generation


Nicke Borg



Broken Door



Andreas Johnson



Erik Segerstedt



Erik Hassle



Chris Medina


Alla korten är tagna med Iphonen så det är inte super bra kvalitet. (^_-) Danny var även där men honom hann vi inte se för då skulle vi missat bussen hem. Alla artister var jätteduktiga och jag har spelat in lite från varje artist så nu får ni lov att önska villka videor ni tycker jag ska lägga upp!

Eftersom jag gillar Ulrik Munther så kommer ni få en video med honom i vilket fall som hellst nån dag. (^ ^)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Lizzie

Vad fin blogg du har! ^^ Intresserad av ett bloglovinbyte? släng gärna in en kommentar på min

2011-08-22 @ 19:25:39
URL: http://lizziesthoughts.blogg.se/
Postat av: Filippa

Var med i min veckans blogg!!? :D

direktlänk http://fiippiibambi.blogg.se/2011/august/vinnaren.html#comment

2011-08-22 @ 21:39:49
URL: http://fiippiibambi.blogg.se/
Postat av: Rumler

Där ser man! Ni verkade ha kul och det är bra, jag har också velat se Chris! :(

2011-08-23 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback