Matematik

Halloj!
Vi har haft matte idag och man kan säja att min hjärna är fortfarande kvar i "sommarlovs-läge" så det var rätt segt. Men läraren höll en repetition i början av lektionen och den var till stor hjälp för att få min hjärna att vakna och börja förstå att nu är skolan igång ingen och det är dax att börja arbeta. (^ ^)

Jag har redan slutat för dagen och väntar nu på mamma som ska komma och hämta mig, det är ju äntligen fredag! (n_n) Det ska bli riktigt roligt att visa henne rummet.

Här kommer en bild på lilla jag idag:




Men nu får jag fortsätta packa. (^ ^)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå! Jag har frågestund på min blogg, kika in å var med å ställ frågor :) -> http://jankisliv.blogspot.com/2011/08/fragestund.html



hoppas du trivs bra i skolan :D

2011-08-26 @ 17:41:31
URL: http://jankisliv.blogspot.com
Postat av: Sofie <3

fan vad sött du är elin!!<3

2011-08-28 @ 20:00:52

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback