varför jag?

Hello!
Nu har jag varit hemma (igen). -.- Jag hade jätteont i magen i morse och mådde illa. Jag försökte ändå ta mig till Dingle, men när vi nästan var framme hos henne jag åker med så fick vi vända för jag kände att jag inte skulle klara av det om det inte skulle gå över. >.<
Så när jag kom hem gick jag och la mig igen och sov till elva. När jag vakna hade jag varken ont i magen eller mådde illa längre så imorgon kan jag åka till Dingle igen. ;)

Varför blir alltid just jag sjuk? :( Ni kanske har börjat märka att jag är det väldigt ofta. För ungerfär två år sen så var jag sjuk jättemycket och varje gång jag blev frisk så blev jag sjuk efter bara några dagar igen. D berodde det på att jag hade vääldigt lågt järnvärde i blodet så jag var tvungen att vara hemma en vecka efter jag hade blivit frisk bara för att bygga upp järnvärdet igen. Det kanske är däför jag ofta blr sjuk? :/ Jag vet inte.

Vad har ni gjort idag? :P
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback