Sovit gott?

God morgon!
Nu har jag lyckats släpa mig upp ur sängen och äta frukost. Jag har inte kunnat sova specielt bra inatt pga en viss hund som har hållt mig vaken hela natten. >.<
Våran tik Maggda löper (har mens) nämligen och då försöker bara våran hane Alfred att para sig med henne så man kan inte ha dom ihop. Så Maggda fick sova inne hos mig vilket hon inte är van vid.
Så hon har kraffsat på dörren, ylat och hoppat upp i sängen och puffat på mig hela natten. -.-
Inatt får hon sova i buren istället för jag orkar INTE med henne. ;P

Nu ska jag iaf då ut och hjälpa mamma i stallet. Men först kommer ännu en film från Samira club.
Detta är också ifrån en av dansuppvisningarna dom har på kvällarna. :P

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback