Kagamine Rin & Len

Halloj!
Förlåt för väääääldigt seeg uppdatering. :/ Jag har ingenting att skriva om just nu eftersom det ända jag gör är att gå till skolan, hem och äta och plugga. Det är ungefär det som händer under mina dagar. (Sen sitter jag förståss en stund vid datorn när jag hinner ;P)

Jag skrev ju om den nya tekniken med ljusshower från japan i förra inlägget. Då skrev jag om Hatsune Miku. När jag satt och tittade på några av hennes "uppträdande" på youtube så upptäckte jag att hon inte är den ända "ljusshows-artisten". Jag hittade t.ex. det här sööta paret som heter Kagamine Rin & Len.



Som ni kanske märker har jag fastnat helt för den här typen av shower. ^-^
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: amanda

Hej!! JAG ÄLSKAR ROSA!

2010-11-22 @ 16:57:20
URL: http://amandarosa.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

coolt =)

2010-11-23 @ 17:28:07
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback