Strejk-mål uppnådda

Halloj!
Jag skrev ju igår om att det var strejk på min skola för att vi vill ha kvar elvens-val som tidigare och ha kvar en av dom bästa lärarna. Jag skrev ju att vi uppnådde ett av målen som var att vi ska få ha kvar elevens-val som tidigare. ^^,
Idag fick vi oxå veta att vi har uppnåt det andra målet vi hade, att en lärare som vi tycker väldigt mkt om inte ska byta skola. :D Vi lyckades alltså.
Jag tycker att andra elever ska lära sig av det här att vi har alltid någonting att säja till om. Rektorer kan oxå lära sig att dom MÅSTE prata med eleverna och se vad dom tycker om saken innan dom fattar sånna beslut. ;)

Kram på er <3

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback