Nordens Ark

Hejsan Hoppsan!
Förlåt mig igen för dålig uppdatering. Jag är inte så van ännu med att ha blogg. Ska försöka bättra mig. (A)
Igår så var Carro här så vi slappade. Åkte också iväg med mopparna en sväng. Härligt! :)

Idag så överaskade mamma och pappa oss med att vi skulle åka iväg men vi visste inte vart. ^^, Vi åkte till Nordens Ark hela familjen så där har jag varit hela dagen. Kom hem precis. ;P Har hafft det jätteroligt och fick se när dom mata tigrarna. :D Har film på det. Jag är väldigt trött nu så jag orkar faktisgt inte lägga upp några bilder. Utan dom får vara kvar i kameran så länge. Kommer att komma bilder på efterrätten jag gjorde på midsommarafton (än super god cheeskake) och så kommer det komma bilder från djurparken och film så klart ;P

Hoppas ni har det bra i värmen.

Kram på er <3


Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback